Brödbakande och småsjuk

Japp, idag har jag bakat fyra limpor bröd. Känner mig grym alltså, gott blev det också. Dessutom är jag lite småsjuk, dock ingen feber och skönt är la det. Däremot har jag hosta och är hes. Igårkväll hade jag jätteont i huvudet också och frös som, ja jag vet inte vad, trodde till 100% att jag skulle få feber, men det har jag inte fått, inte vad jag vet iaf.

CurryCurry, våra grannar, gapade och skrek i svalen inatt, sedan fortsatte de inne i lägenheten. Satan vad lyhört det är här egentligen, hade jag förstått deras språk hade jag hört precis vart ända ord de skrek till varandra inatt.. !! Herregud alltså, var när till att ringa polisen och säga till dem att be CurryCurry hållakäften.. men ja, jag skippade det, vill inte bli ovänner med dem..

Nu är Jenny här, hon har varit i stan så hon är här och visar sina kap nu :)

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0