Flyttat

Ja, nu har vi flyttat, eller rättare sagt, för 20 dagar sedan. Igår fick vi ÄNTLIGEN igång vårt internet... har suttit i telefonkö i minst fem timmar hos AllTele. Herregud alltså. frågan är vad vi får för kompensation för detta, för det är inte vårt fel att det inte har fungerat. Men men, det blir ett senare problem.

Alla Julklappar är iaf klara, måste fixa en liten detalj till bara ... Dessutom har jag ett såkallat jullov nu, dock har jag hur mycket som helst att läsa till vårt fördjupningsarbete. Men det ordnar sig nog, det gäller att inte vara negativ i dessa dagar som vissa andra är.

Idag skulle vi ha köpt en julgran, MEN, så regnar det jättemycket, eller gjorde. Robert vill inte ta in en blöt gran, vilket jag till viss del förstår, men jag vill ha en gran nu! Vill se hur våra kissar reagerar på den, så att de inte börjar klättra i den och välta den och så. Sally gjorde inte det förra året iaf, men det var hon det, min lilla prinsessa. Saknar henne jättemycket just nu, och värre blir det när man kollar på kort på henne. suck, men men.. Lucifer och Xenna är fina de med, men Sally var verkligen min prinsessa.



Hoppas att jag får tillbaka alla mina pengar som jag lånat ut till en viss person, snart. Så kan jag köpa färg och tapeter och fixa till i våran lägenhet. Just nu ser den verkligen fördjävlig ut, inte alls min stil på den. och alla luckor har senapsfärg - blä!

Tjipp och hej.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Snarare diarrefärg carin, senapsfärg var att vara snäll..... :0)

2008-12-21 @ 00:49:58
URL: http://bobolita.blogg.se/
Postat av: Persson :p

Haha, diarrefärg - sant. :D

2008-12-21 @ 01:45:03
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0