Gomorron

Imorses så ringde min hemtelefon klockan 7, jag for upp och funderade på vem det kunde vara. Det var pappa, han hade skickat ett sms till min telefon, igårkväll... Jag vart lite smått irriterade över att det kom så tidigt på morgonen. Så jag gick och la mig igen, klockan ringde 9, för pappa sa att han skulle komma tidigt, och vad är klockan nu? Jo, 10:06, och han har inte kommit än.

Sitter här och dricker min dagliga dos av te. Åter igen honungste. gott. Robert har åkt iväg, han skulle till Partille med hans familj och handla. Han ville till systemet, fylla på förrådet till imorgon, sedan ska de eventuellt till Biltema med, hittade skåpshandtag där, sånna som jag vill ha, som skulle kunna passa vår ekonomi och med tanke på att vi gör ordning vår hyresrätt... Det blir nog kanon när det är klart. Just nu är allt en röra.

Om  man skall ta och slå en pling till min fosilpappa, eller ja, han är bara 44 år, men vi kan kalla honom fosil ändå :)
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0