Kan inte sova ...

... fast börjar iofs bli ganska trött nu, äntligen. Har suttit hela kvällen, och då menar jag verkligen, hela kvällen, med att ändra färger på min blogg.. finns så himla mycket mer man kan göra, men jag är inget dataproffs, så jag skippar resten :) Men, den blev ganska okey va? Vill dock få bort blommorna däruppe och kanske lägga till biler på mina katter istället.

Som sagt så hade jag svårt att somna, så jag gick in på andra bloggar som sedan ledde mig vidare till en sida som heter www.makemebabies.com, där gjorde jag två bäbisar av mig och Robert, Amanda och Anton. Så här kommer våra framtida barn se ut, enligt den sidan..



En slående likhet, bebisarna imellan, men är de lika oss? Njaae.. :)

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0