Paus

Vi var på Colorama förut och hämtade våra tapeter. Fem rullar eftersom att det är mönsteranpassning - tur att pappa är så händig. Han dumpade av oss hemma, gav oss order att skrapa bort kanterna på de gamla tapeterna så skulle han åka hem och hämta spakel och så med, gått en stund nu, lovar att han tar en tupplur samtidigt med.. :)


Robert passar på att kolla in kontakten bakom kyl/frys, elektriker som han är..


Här är vi, sjuka, bleka, smutsiga och renoverandes. Tyvärr kan Robert aldrig vara seriös när jag skall ta kort på oss, eller på bara honom.

Skönt att febern åtminstonde är borta idag. Däremot klias det i öronen, känns som om jag är bedövad i öronen, känner inte av någon smak, ont i halsen, hostar som en gammal gubbe som rökt i 50 år och sist, men inte minst, så snorar jag så att det sprutar om ett.. Usch säger jag bara..

Nej, nu får man arbeta igen, kan inte sitta här när pappa kommer, då tror han la att Robert gjort allt själv :)
Tjipp och Hej!

Kommentarer
Postat av: Bäckis

Vart har robert köpt den där tjocktröjan? me wanna have :)

2008-12-31 @ 12:07:09
Postat av: Persson :p

Den har han köpt på HM, för typ, ja, 1 år sedan :)

2009-01-01 @ 14:18:59
URL: http://fortrollamig.blogg.se/
Postat av: Carin

2009-01-01 @ 14:21:27
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0