Eftersom ...

... jag har fått kommentarer om att jag inte skrivit på min blogg på ett tag, så borde jag kanske ta mig i kragen.

Tentan gick bra, hade examinationen för två veckor sedan. Vi satt och diskuterade och det kändes helt okey. Fick inte så mycket kritik, mer att jag skall tänka på mitt etniska förhållningssätt och att jag inte skall spekulera så mycket - förstårligt. Jag är kung på att spekulera.. tyvärr :) Men iaf, jag vart godkänd. Så det är bra. Ingen komplettering, skönt!

Håller på att packar nu med, eller ja, tre kartonger är packade. Kände nu imorses lite smått panik när jag kollade in i våran garderob.. visserligen är det bara "mjuka" grejer där inne, såsom kläder och några gardiner. De slänger vi ner direkt i sånna dära soppåsar, och märker upp dem.. Men sen har vi ju en tv ståendes där också, får se om robert kan snacka med net on net om den, men det tror jag inte att han kommer göra, och de tänker säkert heller inte göra någonting åt den, så jag överväger att kasta den.. 8000:- åt helskotta, jippie!

Igår var jag på ljusparty hos mamma. Köpte lite ljus och så. 484:- borta där med.. jag är pank :D Linnea var där med, trodde faktiskt inte det, med tanke på att hon nyss blivit mamma. Jättekul och se henne, hon såg jättebra ut och pigg med. Lille Alexander får jag träffa en annan dag, kanske den 10 dec. för då skall jag ev. på ljusparty hemma hos Linnea och Jens. Får dra med mig Robert då så kan han tjöta med Jens. Har the gubbs något att göra.

Skola idag, börjar klockan 13. åker med bussen kl 11:25. Skall ha workshop, får la se vad vi skall göra då.. är det tråkigt så går jag i pausen, har bättre för mig... som att städa min lägenhet och packa :)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0