För mycket

Just nu är det alldeles för mycket kring mig. Flyttar på måndag, har varit jättemycket kring det, vem får jag nycklarna av, när får vi komma in, hur skall jag hinna städa, när skall våran gamla lägenhet besiktigas, när skall den nya besiktigas, vad tänker de återgärda, hur skall vi tapetsera, bla bla bla.
    Som om det inte räcker! Nej, då skall jag läsa två böcker till nästa vecka, skriva en tenta till nästa vecka samt skriva ett protokoll med min basgrupp.. Herregud alltså! Jag kommer att spricka! Sedan skall jag även fundera kring ett ämne till fördjupningsarbetet.., Jippiii..... fan också, fan fan fan. det är för mycket just nu, FÖR MYCKET!

Blä. Skriver på tentan nu, tappade dock motivationen så snelgar på Project runway nu och nätet.. sen skall jag ta mit i kragen en stund till. Packa lite till, laga mat.

Förut gick strömmen, TVÅ gånger. hatar det.. satt här i nästan en timme och blev mer och mer frusterade över att jag inte kunde göra någoning...

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0