Imorgon är det fredag ...

... och då är det fullt upp hela dagen, faktiskt. Först är det skolan mellan 10:00 och 12:00, skall på föreläsning då. Sedan skall jag dra vidare direkt, till korsvägen och möta Frida - jag lovade henne idag att komma och vara hårmodell åt henne. Hon skulle göra en bal/bröllops uppsättning. Det lär ta några timmar. Sen är direkt hem för att byta om, trycka i mig en clementin kanske, och direkt till träningen. Med den snygga håruppsättningen eller ej :) Haha. Om jag har den då, så kommer säkert alla kärringar undra varför jag är så fin i håret .. :) Kan riktigt se bilden framför mig när jag hoppar omkring är träningskläder och värsta uppsättningen - Kul! :)

Men, idag har jag varit på promenad med Anna. Det var jättelänge sedan... men det ändras nog när vi flyttat in, kommer bo i samma uppgång och grejer ju. Hennes tak blir mitt golv, sug på den du :) Annars har jag pluggat, läser en bok om förskolebarn och matematik. Går ganska bra faktiskt, väljer ut de kapitel som verkar intressanta.. tänker inte läsa hela.. inte just nu iaf :) Så lagade jag köttfärssås och Spagetti, och självklart en vegetatisk tomatsås med linser och grejer i till mig.. Började med de olika "såserna"  vid tre, och så åt vi när Robert kom hem, vid sex tiden! :D haha. Snacka om långkok!

Nej, nu skall jag segla vidare.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0