Jag skall äntligen klippa mig!

Yes, på lördag flyger håret av.. eller ja, delar av det :) Plus att jag skall färga och slinga håret. Längtar redan :D Frida är så gullig som vill göra detta, bra att hon går i skolan till frisör. Tänker hursom helst klippa det en bra bit, faktiskt. Funderar på att klippa av det vid axlarna för engång skull, har varit sugen på det ett tag, men vet inte om jag passar i det, men det återstår ju att se :) Har lite frisyrbilder som jag funderar lite kring:










Har googlat massa för att få lite idéer, men vet inte, vi får se vad resultatet blir när Frida är klar med mig på Lördag :)

Kommentarer
Postat av: F

Haha, vilken fin blogg du har!

vad härlig du är som sökt frisyrer. vad tror du om den minsta bilden? den frisyren var riktigt fin, men kräver nog lite daglig ansträngning.. och så har du lite självfall som kanske inte ger så "rockigt" utseende, men tror absolut den blir jättefin. vad roligt att äntligen ses!

2008-11-17 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0