Allt och inget.

Yes, då är det mycket upp nu, igen. Mycket som händer runt omkring. Just nu är jag lite allmänt stressad, essä hit och skit dit. Allt blir nog bra tillslut, som allt annat.

1 december flyttar vi, jag och Robert. Skall bli så skönt att komma till någonting annat, grymt! En trea dessutom, fatta vilken yta till skillnad från den vi bor i nu. Skall ha ett av rummen som kontor, där kan jag stänga in mig när jag behöver plugga och Robert har hög volym på tv. Äntligen har jag den möjligheten. Just nu sitter han och kollar på tv, Livvakterna på svt1. Tanken var att jag skulle plugga på min essä, men jag vet inte om jag har ro till det just nu. Får se, klockan är ändå 22:11 nu.

Imorgon skall jag till skolan, igen. Även om jag är "ledig", eller skall jag kanske kalla det för schemafri? För även om det inte står någonting på schemat så har jag en essä att skriva, som sagt. Den handlar om lek, skapandet, lärandet och samspelet. Vääääldigt kul, eller inte. Inte just nu i alla fall. Jag och Lina har varit i skolan både idag och igår, vi skall vara där alla förmiddagar denna veckan. Vi känner båda att man får mer ro när man sitter där. Däremot så tappar jag all lust och motivation efter lunch, kan helt enkelt inte koncentrera mig.

Blä, nu får vi se vad som händer innan timmen är slagen för sängen.
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0