Återigen ...

... ja, nu sitter jag här och skriver, igen. Andra gången idag. Har kommit en bit på tentan, bara det att jag inte kan koncentrera mig på endast den, utan jag faller in i nätet hela tiden, och kollar på samma sidor hela tiden, tänk om de har uppdaterats?! Hemskt om jag skulle missa det.. Fy på mig. Nu får jag ta och skärpa mig, faktiskt.

Egentligen har jag träning ikväll, men jag tror att jag hoppar den. Får ta och köra lite egna sittups och armhävningar istället, så får jag sitta instängd i våran lilla etta och ruttna tills tentan är klar. Det låter la perfekt!?

Alla får bäbisar just nu. Jag vill med! Skulle jag bli gravid så skulle jag låta det vara så, då tar jag ett uppehåll från skolan. Annars kommer jag låta skolan flyta på, vill bli klar så snabbt som möjligt. Vill inte hamna efter och tappa mina kära klassisar, särskillt inte Lina! :) Men händer det så händer det, och då får det vara så. Men det skulle allt vara bra mysigt med en liten bäbis på armen.    Drömma kan man göra, får öva med min nalle.

Nej, nu får jag ta mig i kragen, igen. Kämpa på, kämpa på, ett och två.
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0