Gomorron!

Ja, då är det en ny dag idag. Skall till skolan idag och skriva på tentan. Roligt? Nej. Behövligt? Ja. Sitter här i min soffa, kollar på tv4 nyheterna och dricker blåbärste, dock har det svalnat och det är inte alls gott. Tydligen har man hittar hon Carolins kropp nu, det var la på tiden. Kan inte vara mysigt och ligga ute i skogen, död. Nej usch. Bra att de hittade henne, men jag tror inte att hon dog av en knuff, han ljuger nog.  Det återstår att se, följer nyheterna som en igel.

Jag är snorig och har ont i halsen, men det får vara. Men det är jobbigt! Igårkväll när jag la mig i sängen, då vart jag så hes, man hörde knappt att det var jag! Det kom bara sådär, helt roslig och konstig. Hel mysko. Nu däremot, är jag inte ens i närheten av den heshet från igår, jag är nog lite hes, men inte mycket. Får se hur denna lilla "sjukdom" utvecklar sig. Bara jag inte får feber så är jag nöjd, däremot skulle det inte förvåna mig för fem sekunder..

Nej, nu skall jag ta på mig lite kläder. Tänker inte sminka mig idag, orkar inte.
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0