Hes och abstinensbesvär

Jag saknar mitt sims! Varför gav jag bort det i julklapp till min lillasyster? Ibland är jag allt bra dum. Tänk vad mycket pengar jag hade lagt ner på det, hade alla uppgraderingar och prylpaket upp till Jorden runt.. Åh, ibland är jag bra korkad. Fast samtidigt var det bra att jag gav bort det, annars hade jag suttit här vid datorn hela dagarna och spelat mitt älskade sims, tro mig, har jag gjort det förr kan jag göra det igen. Inget fick komma i min väg och timmarna bara rusade förbi, herregud. Jag hade inte fått gjort någonting. Men ändå så saknar jag det. Idag var jag hemma hos mamma och pappa, och jag spelade sims. Kul? JA! Och nu vill jag bara spela mer, mer och mer. men, det går inte. Kanske skall upp till dem imorgon med och spela lite? Ska jag, ska jag, ska jag? Nåja, den som lever får se.

Jag är hes, såhär på kvällskvisten. Varit det några kvällar i rad nu, konstigt att det kommer på kvällen - aldrig haft det så förr. Alltid varit hes på morgonen, när jag väl är hes. Mitt värsta hes-minne är dock dagen efter studenten. Herregud säger jag bara, kunde inte prata dagen efter, och då överdriver jag inte. Fick inte fram ett ord, något pip ibland men nej, det gick bara inte. Senare på dagen så var det lite bättre, men inte mycket. Jennys kompis pappa ringde, jag svarade. Men han ville inte prata med mig för han trodde att jag var full och inte särskillt närvarande..... Ändå förklarade jag för honom att jag bara var hes och att jag hade tagit studenten. Jävla mupp alltså, just då, fanns det inte någon annan människa på jorden som jag hatade mer än honom. haha :) Jaja, jag säger då det, vilket minne.

/ Carin

Kommentarer
Postat av: Banana

CARIN! Är det sims du spelar istället för att umgås med mig? Mycket besviken!!!! =) seee ya

2008-11-09 @ 13:02:24
URL: http://bobolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0