Ingen träning

Precis, hoppade träningen idag. Åt hamburgare, vegetarisk, och pommes istället, Robert ville det. Tanken var att jag efter maten skulle köra mer på tentan, men änsålänge har jag inte gjort någonting alls på den ikväll. Mest kollat runt på andras bloggar och funderat på hur de kan ha så fin design. Hittade en blogg om hur man designade sin egen blogg, men så intresserad av bloggdesign är jag inte.. Hade däremot gärna låtit någon annan designa den åt mig! Men känner ingen som kan sådant där med html koder och stuff. Möjligen att Robert kan, får fråga honom.

Nu när jag sitter här i soffan kom Lucifer igen. Han är väldigt gosig just nu, och sitter man med datorn kommer han gärna och lägger sig tätt intill datorn, eller på mig och Robert. Xenna däremot, hon föredrar våran säng, där ligger hon dag ut och dag in. Mina små bäbisar, mina älsklingar. Tänk om Sally varit här nu, gud vad jag saknar henne. Hon var speciell, lite mer min katt. När vi gick och la oss i sängen kom alltid Sally och trampade i mitt hår, och nu har jag ingen kisse som gör så. Både Xenna och Lucifer föredrar att sova på Roberts sida.. Och det är inte på långa vägar så gosiga som hon var, inte mot mig iaf. Kanske skall skaffa en tredje katt, en kisse som bara gillar att gosa med mig? :) Nejvars, fyra katter på 1 år är alldeles för mycket.. Lille Sally, saknar dig!

Ikväll skall jag se på Generation fett, tror att det går på trean, eller så är det på femman. I alla fall, ikväll handlar det om delstaten Missisppie, eller hur fan det nu stavas? Ni fattar nog, den där delstaten i USA i alla fall. Det är där amerikanerna är som fetast, herregud, klart de blir tjocka om de fritterar snickers?! allvarligt talat, är inte snickers tillräckligt fett och onyttigt redan? Jag skall kämpa mig igenom det där programmet och avskräcka mig själv! Det är min tanke med det hela.

NU, skall jag ta upp tentan och skriva några rader. Annars hade jag lika gärna kunnat gå på träningen, dumma mig.
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0