Klar eller inte, det är frågan det

Jag har skrivit tentan, den är klar - tror jag i alla fall. Jag vet inte, känner mig inte hundra på den. Men jag orkar ärligt talat inte lägga ner mer tid på den, utan jag hoppas innerligt att den duger som den är. Hoppas kan man ju alltid göra, men den MÅSTE åtminstonde vara ett G, jag hoppas det. Orkar inte med komplettering just nu, då skulle jag bara lala bort det.. Får la se, på måndag skall den mailas in i alla fall, då hoppas jag att jag har kollat igenom den soppas mycket och filat på den så att jag kan få känna mig någorlunda nöjd åt minstonde, det hade inte varit helt fel..

BLÄ!

Använde brun utan sol igår, det har gett resultat! Jippie, fast tycker fortfarande att jag är en riktig blekfis, ikväll efter träningen och efter att jag duschat och skrubbat mig och gjort värsta skönhetsbehandlingen på mig själv, DÅ, skall jag ta mer brun utan sol. Och hör och häpna, än har jag inte hittat några konstiga ränder heller, eller så är det för att jag inte tagit av mig alla kläder och inspekterat mig själv framför spegeln. Haha :) Tänker jag inte göra heller, det man inte vet någonting om det har man heller inte ont utav, eller hur?!

Kaffe är gott, det har jag kommit fram till, faktiskt. dricker mer och mer kaffe för varje vecka som går. Brygger till och med kaffe hemma några gånger i veckan, faktiskt. Det har jag inte gjort förr. På tal om dryck, vet ni vad jag åt som lunch idag, här hemma? Haha. Jag kokade brysselkål och morötter, det var min lunch - smarrigt va? Först var det gott, sen blev det äckligt. Hade en liten och ensam brysselkål kvar i skålen, men den slängde jag. Vägrade äta mer.

Nu skall jag ge mina bäbisar mjukmat. Herregud vad de älskar den där förbannade mjukmaten. De tror att de skall få sånt såfort man öppnar kylskåpet, men det kan de glömma. En gång om dagen, det räcker. De får faktiskt fin och dyrt torrfoder också. Snacka om skillnad på Xennas päls sedan vi köpte det torrfodret. Herregud, hon är jättesöt och fin nu, i den där pälsen. Hon ligger här i sängen tillsammans med mig nu. Hon ligger på rygg med alla fyra tassarna i vädret och sover, vänta, haha, nu ramlade hon ner!! :) aaw, min bäbis.

/ Carin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0