Tenta - tänk positivt, Carin

Yes, sitter hemma med min kära dator i knäet. Jag skriver på tentan/essän, eller gjorde. Jag har en paus nu, med kaffe och kaka. Kände att det skulle behövas. Har ändrat på tentan en del, kände att min ena situation inte var tillräckligt bra, så jag skall byta. Har redan tagit bort den sitationen, det finns alltså ingen återvändå. Jag måste skriva in en annan. Men det gör jag så gärna, eller hur? Hmm. Kanske, men jag måste :) Nåja, det skall nog gå bra det här också. Men som jag sa igårkväll så känner jag mig lite omotiverad, men det får vara, måste lägga det på hyllan. Tänk positivt Carin, TÄNK POSITVT!

Skulle egentligen suttit i skolan idag med Lina, men jag orkade verkligen inte dra med min feta dator till skolan och all litteratur. Det väger bly! Får så ont i axeln. Dessutom vaknar jag varje morgon med halsont, slemproppar och snorig näsa. Hur trevligt är det på en skala? Lite lagom trevligt, nej. jobbigt. Dricker massa varma drycker för att bli kompis med halsen igen, men det verkar som om den lever ett eget liv? Men men, blir säkert sjuk lagom till Gullholmen nästa helg. Jag tippar en peng på det, faktiskt.

Nejvars, nu tror jag att mitt kaffe har kallnat och jag får la ta och bita i de sura kurslitteraturerna och skriva på tentan igen. Jippie!..
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0