Å herre min skapare!

Alltså, jag har varit på en såkallad kärringgympa :) Gråbogympan även kallad. Det var dock i princip bara gamla tanter där.. Jag kämpade på och tog i, så det slutade nästan med att jag höll på att kräkas, fick rusa till toaletten för jag trodde verkligen att jag skulle spy, men det kom inget, som tur var :) Fick andas lite på toaletten och sedan ut till tanterna igen, som skräckslagande nog har bättre kondis än mig :O :) Men men, detta passet var medelpass+, alltså det "svåraste" passet som gympan erbjuder under veckorna. Samma pass på fredagar också. Skall banne mig gå då med, och nästa vecka köpa terminskort.. jag skall röra på mig och bli några kilo lättre. DESSUTOM har jag ju gymmet också, som jag skall träna på. Så nu jävlar är jag igång :D

Kommer inte ihåg om jag nämnde det där med lägenheten som vi blivit erbjuden.. Men vi skall träffa en tant imorgon klockan 19 för att kolla på lägenheten. Dock har de inte hunnit rensat bort möbler och så efter hennes pappa, han är död. Men det gör ju inte oss något, vi skall ändå inte ha hans möbler :) Tänka sig att jag antagligen skall bli granne med min kära Anna :D Kul!

Nu skall jag duscha efter passet, det kan behövas vill jag lova :)
/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0