Blä.

Ibland, blir jag irriterad på mina katter. Tror ni inte att någon av dem har kissat i min älskade Björn Borg väska?! Hur skall jag få bort det liksom? De kunde ju inte ha kissat på skinnet utanpå väskan, nej nje, de skulle absolut kissa INNE i väskan, på sidenet. Tack, tack som fan. Hur får jag bort det?! Man kan inte direkt tvätta en skinnväska hur som helst. Nej absolut inte. Så nu ligger den ner tryckt i en spann, full med vatten och jag vet inte ens om den kommer bli bra igen. Jag har ju inte några andra fina väskor, alla andra är skit! ååh, blir så trött. Och som om det inte vore nog, nej, de har kissat på mina jeans också. Schyssta puckar liksom. Eftersom att Robert gjorde rent deras låda igår så funderade jag på vad det var som gjorde att de inte gick på den, så jag kollade i lådan - de hade skitit/pissat sönder den på ett dygn! Helt otroligt. Jag förstår ju varför de inte ville gå på lådan, men de behöver la inte smutsa ner lådan som förbannat fort?! :/

Idag och igår hade jag VFU. Trevligt. SKulle observera leken. Men det var svårt, fruktansvärt svårt. Dssutom måste jag råplugga flera böcker tills på måndag, då vi skall ha basgruppsträff samt seminarium. kul, helgen är räddad! :/ :)

Imorgon skall Lucifer kastreras, han är på Xenna hela tiden. Men iofs har han lugnat ner sig jättemycket. Kanske skall vänta med honom ett tag till? Fast samtidigt är det bra att få det gjort, särskillt om vi skall passa min kusins katt Nisse och även med tanke på att vi skall flytta, troligen. Xenna tar vi när hon är könsmogen, just nu är hon inte ens i närheten, hon fyller 14 veckor på söndag, så det lär dröja några månader till för henne.

 / Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0