Mår dåligt.

Idag ä r det inte min dag. Började med att jag mådde illa när jag knappt ätit någon frukost alls, så jag skippade den, åkte till skolan och tänkte att det nog skulle gå över. Men, det gjorde det inte, fick ont bakom ögonbrynen, vet inte hur jag skall förklara det, men jag var liksom trött, slut och helt seg bakom ögonbrynen. Kändes nästan som om jag suttit och höjt på ögonbrynen hela livet och inte orkade med det mer.. hmm, som sagt, svårt att förklara. Men iaf, jag tänkte att det skulle gå över med lite mat i magen, så jag åt vårrullar.. jättegott visserligen, men fick ganska snart känningar i magen om att den inte mådde bra. Så jag fick skippa rytmiken/musiken idag. Orkar inte stoja runt som en gnu när jag mår dåligt. Jag åkte hem. Har sovig i någon timma, men känner mig fortfarande lika tung bakom ögonbrynen :/

Skall ev. gå på kärringgympan ikväll, om jag mår bättre, och efter det kommer Olle och kollar på vår lägenhet.

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0