Shit pommes frites

Vi har redan en lägenhet på gång! Pratade med Akelius imorses och de hade en trea som var inflyttningsbar den 1 oktober. Vi skall gå och kolla på den imorgonkväll, jag och Robert. Och efter att vi har kollat på den, så skall min friend Olle komma och kolla på våran lägenhet, för jag kan eventuellt fixa så att han får den då det inte är någon kö till våra lägenheter nu. Olle behöver flytta hemifrån :) Våran lägenhet är ju bra att börja med iaf, sen att man inte bor här tills man dör är ju en annan grej :) Men iaf, då kan han flytta in den 1 oktober och vi flyttar ut den 1 oktober :) så slipper vi betala dubbla månadshyror. Det hade varit perfekt! :)

Snart skall jag på kärringgympa med min mamma, hoppas att jag inte känner mig helt lost in space där bara.. och att jag hinner hem till Idol! :D

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0