Dåligt ...

... av mig att inte ha skrivit på länge. Men nu är jag här, för en stund i alla fall.

Den senaste veckan har jag gjort en fältstudie, varit i skolan, varit på IKEA med Anna, varit på kalas, promenerat och pluggat. Livet som student är inte direkt underbart, i alla fall inte när räkningarna flödar in och man känner att pengarna försvinner snabbare än man fått dem.

Ikväll ska vi faktiskt äta pommes och hamburgare, så det ska jag snart fixa. Annars har jag tvättat en del idag, vikit tvätt, städat har vi gjort med. Och så har jag oljat in två trähyllor som jag/R har satt upp på balkongen. Snart ska vi nog få det lite ombonat där med. Ska få mammas och pappas plastbord och två plaststolar som vi kan ha på balkongen. Får bli så denna sommaren i alla fall.

Nej, nu ska jag dra mig, ska plugga lite..
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0