En bekräftelse ...

... har fallit ner i mitt brevinkast. Gissa på vad? På min körkortsutbildning! Det finns en planering på hur lång tid det kan tänkas ta att ta ett körkort, om man tränar mycket hemma - vilket jag inte gör..

Planeringen;
v. 32 - Intensivutbildning; körlektioner samt teori.
v. 33 - Intenstivubildning; körlektioner samt teori.
v. 34 - Riskutbildningen (halka)
v. 35 - Teroiprovet för vägverket.
v. 36 - Uppkörningen.

Dock får vi se hur det går för mig, eftersom att jag inte har möjlighet att köra hemma. Däremot har jag ju redan kört en hel del, så jag är inte nybörjare, kan ju redan en del.. Och även om jag tappat lite tror jag inte att det är så svårt att hitta tillbaka till det igen, eller? Jag SKA i alla fall snart få ett körkort, jag SKA, SKA, SKA! Åtminstone  i slutet av September, då ska jag ha ett!

Har dessutom fått hem läsglasögonen. De är skitfula! Haha :)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0