Frulle

Som vanligt befinner jag mig i köket, men nu äter jag frukost. Solen är på väg upp bland molnen och den lyser rött. Jag tycker att det är ganska fräckt faktiskt, att solen kan vara i olika färger likaså himlen.

Jag äter alltså frukost. MINI Keso, två grova smörgåsar med pytte smör på, kaffe och juice. Det låter la bra och nyttigt? Jag gillar dock inte Keso, så den är ganska trög och speciellt denna, den är, hmm, mer salt än den normala Keson. Frukost är bra att äta, har jag hört. Så det är la dags att trycka i sig mer än bara en smörgås vid frukostid, eller? :)

Skriver på MSN med Pernilla, hon skall få en bebis snart :) I Juni. Det kommer gå kanoners!

Nej, nu skall jag strax rusa och piffa till mig, kan ju inte se ut som ett Mähä i skolan heller.
/ C

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas att det går bra i skolan! :)

2009-04-08 @ 10:38:32
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0