Gomorron!

Sitter i soffan nu och har precis ätit lite frukost samt skrivit upp vad jag ätit - NU JÄKLAR! Lina, inget godis eller annat sött för mig, okey? Jag får inte, får inte, får inte. Nej, nej, nej. Samtidigt som jag intalar mig själv att hoppa över sött och allt vad det heter kollar jag på Top Model 4 - repriser på 3:an.

Ska snart springa över till bonum och hoppas på att de har kuvert som jag kan köpa. Jenny skulle komma ner med ett innan hon började skolan, men som vanligt "hann" hon inte.. Hon är så seg den ungen alltså! Där har vi en riktig "Alfons Åberg-kopia",  - Jag ska bara...

Jag skall härma Lina, hon skriver "att-göra-lista" nästan varje dag. Kanske får jag bukt på mig själv om jag också gör det? Vi testar.

Att göra;
- Fixa kuvert samt frimärke
- Skicka iväg mina papper om lämp.
- Presentjakt till Svärmor.
- Föreläsning i skolan.
- Valwebben!
- Kvällspromenad
- INTE ÄTA ONYTTIGT!

Spänningen är olidlig, eller hur? Jag fixar la allt detta idag eller, det är lugnt :)
Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0