Igår var det fest!

R och jag var på fest hos Anna och Johan. De bor under oss, så man skulle kunna säga att vi var på fest hemma. Det vart ganska, eller snarare, väldigt onyktert igår. Men det var jättekul och trevligt. Jag och Emelie underhöll alla med skönsång genom singstar, och man skulle kunna sammanfatta det som så att man vart ganska torr i halsen efter några låtar.. Tråkigt var det dock att alla hade gått vid 24 tiden, förutom jag och R som gärna hade fortsatt. Men vid 01 tiden tog vi vårt pick och pack och vandrade upp till mina föräldrars hus. Om inte Xenna hade bråkat med oss igår genom att inte komma in, så hade vi nog sovit hemma. Men vi vandrade hela vingliga vägen upp, utan att Xenna kom in. Klockan 7 imorses gick jag upp och satte mig ute på trappen, DÅ kom hon. Sedan dess har hon sovit, sovit och sovit. Men jag har bara varit vaken och kollat på film. R däremot ligger fortfarande och sover. Förstår inte hur han kan sova så länge, och särskillt inte efter en fest. Det har jag aldrig kunnat. Men men.

Tack som bare den Anna och Johan för en urtrevlig kväll!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0