Jag och Anna har startat en tävling

Japp, det har vi. Vi mår båda dåligt över att vi är små svullon och nu får det banne mig vara nog. Gränsen var nådd när jag ringde Anna förut. Hon var lite ledsen och berättade vad hon gjort. Då startade jag en tävling med henne. Vem som kan gå ner mest fram till nyår.

Reglerna är;
- inget godis
- inget snacks
- inget fikabröd
- inga kakor
- allt med socker är dåligt och kontraktbrott!
- motionera med stavar varje kväll, oavsett väder, vind och humör


Vad är då vårat pris kan man fråga? Jo, bättre och mer välmående människor. Smala och smärta, glada och lyckliga. En mer hälsosam livsstil, komma i de kläder som är fina samt, kanske viktigaste av allt, att trivas med sig själv och din kropp. Jag skall sätta mig ner och skriva ett kontrakt en dag, som vi båda ska skriva under. Med regler och riktlinjer, våra mål och belöning. Detta kontrakt får absolut inte brytas! Vi måste ta tag i detta nu. Jag erkänner härmed att jag är ett svullo, men det skall bli ändring på detta. Jag ska vinna skiten, jag ska vinna tävlingen!

JAG SKA VINNA!
/ C

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer vinna Carin! Heja på dig...

2009-04-29 @ 14:30:52
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0