Körskola - intensivkurs

Imorgon skall jag och Lina anmäla oss till en körskola i Kungälv. Det finns plats kvar vecka 32, med andra ord i augusti. Imorgon måste jag alltså skicka in mina papper till länsstyrelsen - får inte glömma detta nu! Måste, måste, måste. Intensivkursen är på två veckor  och i paketpriset ingår det 18 stycken körlektioner, därefter är allt indivudiellt, är man grym behöver man kanske inte köra så mycket mer, men det avgör körläraren. Hoppas att allt går vägen nu! Hoppas att jag fixar pengarna.. Fick min dekleration häromdagen, 3000 kronor klirrar skönt i kassan för körkortets skull. Men, behöver liiiiite till, faktiskt.

Visst vart min blogg gullig?
Tjillevippen.

Kommentarer
Postat av: Johan Alfredsson

Vilken kör skola skall du gå på? Jag gick på Dittkörkort i Kungälv!

2009-04-01 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0