Motion

Har nyss varit ute och promenerat med stavar tillsammans med Culvert. Herregud vad vi gick, eller ja, jo, det gjorde vi. Svettig är jag med! Snuskigt tycker jag, men välbehövligt. Nu vet jag i alla fall att jag har tränat :)

Vi har nästintill bestämt att vi ska dra upp till stugan nästa helg, första helgen i maj blir det la? Eller nej, andra blir det. Vi åker på fredagen när våra män har slutat jobbet och därefter drar vi. Och så åker vi hem på söndagen. Men det är vädret som styr. Så vi får la se hur det blir. Vi har i alla fall planerat detta lite fritt, och OM det blir så, ber jag Carina sätta på elen i stugan och mormor/morfar fixa vatten i dunkarna. Jag tror i alla fall att dunkarna är hos dem, är det de?

Hur som helst, nu ska vi kolla på hockeyn. Sverige - Lettland.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0