Nu jäklar!

Jag har gjort det!!!! Jag har anmält mig till en intensivkurs! :) www.dittkörkort.se.

För 7400:-  får jag 18 körlektioner +teoristudier. Men detta är en grundsumma, därefter lär det komma till en del också, typ halka, teoriprovet, uppkörningen och lite så. Men jag är så jävla nöjd! (förlåt mormor att jag svär) Men det är otroligt vad skönt det känns i magen! ooh :) Visst är jag duktig som tog tag i detta!!? åååh, spännande! Tänk om jag får körkortet i början av september?!?!?! Fräckt eller vad?! :D

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Morfar

Bra om du tar körkort. -vi ser fram mot det.

Kram Morfar

2009-04-02 @ 20:19:48
Postat av: Carin

Ja, jag ser fram emot det också. Bättre sent än aldrig, eller hur morfar? :)

2009-04-02 @ 22:07:45
URL: http://fortrollamig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så duktig såå :)

2009-04-05 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0