Nyttig sex dagar i veckan?

Ja, det är vad jag skall försöka vara. När jag säger nyttig menar jag att jag skall hålla mig borta från godis, bullar och annat sött som läsk. Detta ska jag vara sex dagar i veckan. Däremot får jag köpa snacks, godis och bullar på lördag eller söndag. MEN, om jag köper på lördagen och inte ätit upp det då är det okey att äta upp det på söndagen. Däremot är det inte okey att äta upp det på måndagen, om det finns över från söndagen - det är en vardag som är "onyttig-förbjuden-stämplad". Frågan är nu bara om jag fixar detta? Klart som korvspa att jag gör! Eller? Vad tror ni?






ZERO, NADA, NOTHING!


Jag vet att jag fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0