Oväder!

Det åskade ganska skapligt här i Gråbo för en stund sedan. Och vet ni vad jag gjorde då? Ja, inte som Pörnill som vart rädd. Nej nje. Jag var ute och dansade glädjedans samtidigt som jag lämnade busskortet till mina föräldrar (min bror ska låna det). Nu tycker säkert ni att jag är koko, och det kanske är så. Men jag fullkomligt älskar oväder, då speciellt åska och blixtrar. Jag älskar det! Kan sitta vid fönstret, på balkongen, på altanen och bara lyssna och vara. Finns bannemig inget bättre! Vart lite ledsen över att det inte stannade så länge, kanske bara 15 min. Men det var i alla fall bättre än ingenting. Dessutom har jag sagt i flera dagar att det snart kommer att åska, men ingen har lyssnat på mig när det gäller det där. Men skrattar bäst som skrattar sist! Hahahaha - jag hade rätt!



/ C

Kommentarer
Postat av: Pörnill

Haha du är inte klok snäckan, men jag lovar att jag ska försöka att bli av med min rädsla. Men hjärtat slog ju i ett och Daniel tyckte så synd om mig haha ^^

2009-04-28 @ 06:22:30
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0