Påskhelgen

Vi har haft en jättebra påskhelg med vacker väder, fest, mat och vila. Kanonbra helt enkelt. Igår kom vi dessutom hem till vår lägenhet. Lucifer och Xenna hade troligen varit nöjdare med att få vara kvar uppe i huset där de kunde springa ute, men vår framtidsplan är att de skall få göra detta, inom en snar framtid.

Just nu faller det ner lättare regn, det doftar blötasfalt och det är nästan så att buskarna nere på gården är gröna. Våren är här på riktigt nu och snart, snart, kommer sommaren. Helt underbart!

Jag tänkte ta mig en promenad kring hörnemosse, väntar dock på svar från Anna - ifall hon vill med ut eller inte. Det är inte särskilt kallt ute, trots att det regnar lite. Det är änna en behaglig värme/kyla. Så det räcker nog med en tjockare tröja på idag. Dessutom blir man varm när man går fort, så det lär inte vara några problem om att frysa under promenaden.

Idag, tror jag det var, skriver mina föräldrar på papprerna angående det köpta huset. Även en besiktning skulle göras, får la hoppas att de inte dyker upp några dolda fel eller dylikt, som gör att de blir mycket arbete och kostnad och så. Då kan de nog inte köpa huset. Men det är deras önskan, så hoppas inte att den krossas.

Träffade min bror igår också, han var glad, som han varit hela helgen. Johan var också tvungen att spela upp en låt han lärt sig på gitarr - en system of a down låt. Han trodde inte att jag visste vilken låt det var eller vem som gjort det. Men man är la inte helt bakom flötet eller? R däremot, han var det, han visste inte ens att det var System of a down :)

Nu ska jag vattna blommorna, jag tror de skriker efter vätska. Därefter en kopp kaffe i ensamheten.
/ C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, vad menas med det montro. Katterna ska snart få springa omkring på gräsmattan. Ska ni köpa huset eller......

2009-04-16 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0