Tack!

Jag är så tacksam för hjälpen jag fick av mormor och morfar. Det är helt otroligt vad lite räkningar kan göra.. Men det känns bättre med den hjälpen som jag fick nu. Och jag är sjukt tacksam. Lovar att komma upp i höst när jag skaffat körkort, måste bara låna en bil först :)

Idag har allt känts bättre i alla fall. Varit på promenad med Anna imorses och därefter åt vi frukost tillsammans. Klockan 11:40 var jag hemma och då hade jag fått sms från Sandra om promenad. Och så drog vi med Pörnill ut också. Vi gick upp till annesjön och tillbaka och sedan drack vi lite te hemma hos Pörnill och tjöta. Riktigt trevligt och mysigt faktiskt. Så min dag har varit mys hela dagen.

Nyss varit på Netto! Belive it or not :) Men jag blir alltid lika förvånad över hur billigt det är där, och varje gång jag upptäcker det, så säger jag att jag ska sluta handla på Bonum. Men likt förbannat är jag där nästa gång. Men nu får det vara stop! Nu är det Netto som gäller, och finns itne det jag ska ha där, så får jag gå ner och köpa endast det där.

Nej, nu ska jag snart laga lite fattigmans mat till middag, snabbmakaroner, farligkorv (jag säger så medvetet) och ev. tomatsås till det. Alltså krossade tomater, lök och lite så. För att piffa upp maten lite.

Imorgon är jag ledig, hoppas att jag orkar ta mig ut på promenad då med. För idag har jag varit duktig!
/ C

Kommentarer
Postat av: Pörnill

haha tack för mitt nya smeknamn! ;D

Och tack för en trevlig promenad och pratstund, men vi hörs säkert ikväll annars så hörs vi imorgon. :)

Kram

2009-04-22 @ 18:07:06
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0