090824 - Måndag

Idag är det måndag och jag har varit i Kungälv en sväng. Har kört lite bil och därefter drog jag hem igen. Väl hemma åt jag några frallor, för jag var döhungrig. Sen gick jag och Anna och handlade på Netto. Fullt med poliser var det på torget, först trodde jag att det hade hänt något, för det var flera som stod och kollade. Sen kom vi fram till att det bara handlade om en simpel poliskontroll, med alkoblås osv. Ingen fara på taket alltså. Lerum har ju fått förstärkning med fler poliser, om jag förstått det rätt, så de skulle la börja med lite poliskontroller lite lätt..

Nu skall jag börja med middagen, strax i alla fall. Idag skall jag försöka mig på falukorv i ugn. Inte för att jag äter det, men Robert gör ju :) Fick snacka ihop mig med Anna kring ingredienser osv. Men detta skall nog gå bra! Hon skall med göra det idag, fast hon skall ha mos till, och jag makaroner :)

Ikväll kanske vi tar en promenad också, var fruktansvärt länge sedan. Dax att komma igång med det igen.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0