Blixt, pang och dunder

Idag har det åskat och regnat like hell!! Helt otroligt alltså. Skulle gå upp till Mervi och Sofia förut, och jag kom inte så långt då jag vart pisseblöt. Så det var bara till att vända hem igen :) Sen kom de och hämtade mig vid 14:15 tiden. Så var uppe hos dem och drack lite kaffe, samt flätade Sofias hår, som vanligt. Fint vart det i alla fall. Därefter gick jag hem och tog med min internetdosa till banken, för min började ge sig. Så nu har jag en ny internetdosa, lite annorlunda emot den förra, men det ska nog gå bra det med :)

Imorgon ska jag upp tidigt för att dra till stan, men ni får som sagt gissa vad jag skall göra imorgon!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0