"Det är lugnt, det är bara hjärnan som lagt av"

Herregud, min bror berättade en rolig sak igår, som en kille hade sagt om en gammal klasskompis till mig. Han hade rökt på och typ däckat, och då hade ett par tjejer kommit och frågat hur han mådde osv. Bortanför dem satt en kompis till honom och rökte på och sa; "Det är lugnt, det är bara hjärnan som lagt av!". Att jag inte dog när Johan berättade detta för mig! Robert har dessutom fått in den kommentaren på jobbet idag, för han tyckte det var roligt också :)



Jag och Anna har nu varit på en långsam promenad runt Hörnemosse, vår standard runda. Gött var det, och vi svängde inte till Mervi också, för att jag skulle lämna hennes paraply och lite post som jag hittade i deras brevlåda. Vi pratade lite om bilar och ekonomi och grejer. Finns ju en möjlighet att jag skulle kunna köpa hennes gammla Opel när jag fått mitt kort. Om inte någon annan hinner köpa den före mig vill säga :) Haha. jaja, det löser sig. Men det hade varit gött om jag hade kunnat köpa den, för då vet jag för det första vem som haft den osv.

Nej, nu ska jag ta en smörgås och sen ska jag sova. Imorgon är det körskolan som gäller, och denna gången skall Lina med. Yay!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0