Födelsedagen - 22/8

Måste ju berätta hur min födelsedag var, eller hur?

Hur som helst vaknade jag hyfsat tidigt, runt 8:30 tiden. Då fick jag en present av min lillasyster, en bok av samma författare som skrivit Twilight-sagan. Så den skall jag snart sätta tänderna i, den är lika tjock som Twilight-böckerna var, så förhoppningsvis är den lika bra så att man verkligen fastnar.

Sedan gick jag och duschade och Jenny sparng ner till Bonum och köpte färska frallor och en paprika. Jag ville ha en så hotell-liknande-frukost som möjligt.. När var det, men inte riktigt som en hotellfrukost. Gott var det i alla fall. Efter frukosten åkte Jenny hem till Herrljunga och vi började småstäda här lite. Klockan 16 skulle jag ha lite fika med Roberts familj, så innan det var jag och handlade och sminkade mig osv.

Jag fick jättefina presenter, av alla. Och jag är jätteglad för dem! Men den som jag blev mest glad över var nog digitalkameran som jag fick, en rosa! Fick andra saker också, men den var den bästa. Den kom dessutom väl till användning på kvällen då jag åkte på klassfest ute i skogen. Det var en klassfest med mina gamla högstadiekompanjorer, i princip alla var där. Några saknades dock. Men gud vad kul det var! Visserligen hade vi en förra året också, så det var inte längesedan vi träffades. Men det var verkligen jättekul! Trots vissa incidenter ... Hur som helst var jag nog hemma kring 3 tiden på natten, full och glad i hatten.

Dagen efter, igår alltså, var jag något trött och seg, men inget att gorma över direkt. Var bara hemma och gjorde ingenting.

Jag hade helt enkelt en jättebra födelsedag! Tack ♥
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0