Fönsterputsning

Nu har jag putsat mina fönster, och fy fan vad skitiga de var! Usch. Men det är ganska jobbigt/svårt att putsa mina fönster, med tanke på att jag får hänga halvt utanför för att nå på utsidan av dem. Så nu är jag svettig och varm som en gris. Skall ta och hoppa in i duschen/badkaret strax. Dax att göra ornding mig inför Ledin, tänkte jag :) Skall ta och äta lite lunch med, magen knurrar. Kanske springer ner till Anna en sväng igen :)

Fick jättefina rosor av min lillasyster nyss, som tack för att hon får vara hos mig, sa hon :) ♥
/ C

Kommentarer
Postat av: Kungen

Det finns potatissallad här nere om du är hungrig =)

2009-08-20 @ 13:33:18
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0