Förvandlingen till en rosa gris

Har som sagt varit ute vid havet idag. Kärradal heter stället där vi brukar vara med Roberts familj. Jätteskönt. Så idag har jag badat ute för första gången i sommar. Och solat. Innan var jag vit som ett spöke, förutom på bröstet, ansiktet och armarna. Men övriga kroppen var vit, och då menar jag verkligen vit. Men nu är den rosa, och om jag skulle ta av mig naken skulle det se ut som om jag fortfarande hade en bikini på mig, så tydligt rosa vart jag! Men det gör inte mig något, det övergår till brunare nyans sedan, hoppas jag :) Robert är ganska röd förresten, på ryggen. Gött för honom sedan när vi ska sova.

Min bror och hans vän Jocke var här förut, de lånade våra busskort för de skulle in till stan och kolla lite på båttvälingen som pågår, fast nu har de varit och lämnat busskorten igen. Men Johan skulle ut på stan snart igen. Lillebror! ♥ Han är allt bra konstig men jag älskar honom ändå, det gäller bara att tass med honom på rätt sätt, faktiskt. Fick en puss på kinden förut som tack för lånet av busskorten samt andra saker som jag hjälpt till med :)

Annars har jag faktiskt suttit nere hos Anna och Johan några timmar. Det var jättelänge sedan vi umgicks, och då har vi ändå haft semester samtidigt. Men de har inte varit hemma och inte vi heller. Men vi satt i alla fall nere hos dem och pratade, kollade på tatueringar och drack vin. Mysigt! Robert däremot har suttit hemma, han har Rocky maraton och ser på alla filmerna. Eller ja, han har inte det nu, för filmerna är slut, men han har haft :) Berättade det för Johan förut, inte min bror utan Annas Johan, han sa "woooow" när han hörde att vi hade Rockyboxen hemma, så jag antar att han vill låna den någon dag :) Dessutom skall han få tillbaka sin Vännerbox som vi har, kanske imorgon, kanske en annan dag? :)

Nej, imorgon är det stranden som gäller igen så skall snart gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon. Nu skall Robert dessutom ta sig ett kallt bad för han är så varm, undra varför? Kan det bero på att han har bränt sig kanske? :) KLART!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0