Fredamorron

Mamma och Jenny har sovit här inatt, men nu är mamma på jobbet och Jenny i skolan - Robert jobbar såklart, och här sitter jag. Tur att jag har en granne vid namn Anna, som är generös med kaffe, OCH presenter idag. Haha. Roliga grejer från Lagerhaus till mig, för att jag fyller år imorgon. Dessvärre är det ingen ålder att nämna...

Nu på morgonkvisten har jag varit nere hos min andra hälft då, och druckit kaffe som sagt. Det är också massa killar som springer ut och in i våra lägenheter då de fixar något med vatten/värme osv. Killen som var inne i Annas garderob orsakade en liten översvämning i köket, och vi satt bara och garva och han visste inte hur han hade lyckats med detta missöde. Han hade dock en teori och vi med - Gamla lägenheter från 70-talet, behöver man säga mer? :) Hur som helst är de inte klara än, så de lär springa mer här under dagen.

Min bror var här nyss, han lånade mitt busskort och käkade lite frulle. Dessutom lånade han ett par jeans från Robert och även en tshirt. Han är något tjockare än Robert kan jag ju påpeka, lite lönfet har han allt blivit och det sa jag till honom. Han bara flinade :) Tvättar hans Chinos, shorts och skjorta åt honom nu. Kan ju inte åka till stan som en luffare? Nej, så syrran fick allt snygga till honom!

Nu skall jag vänta på Anna så att vi kan smaka på Tentatéet som jag fick av henne idag.
/ C

Kommentarer
Postat av: Gran(n)en

Teeet var utsökt, och dessutom blir jag bäst i klassen!

2009-08-21 @ 13:18:21
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0