Intensivkurs

Idag börjar min och Linas intensivkurs för körkortet. Vi kommer befinna oss i Kungälv. Det kommer gå bra, jag har intalat mig själv det hela natten. Jag har knappt sovit, kanske slumrat till någon gång, men annars har jag varit uppe och "nervös-kissat" ca fem gånger och legat och vridit och vänt på mig hela natten. Så jag är trött, ganska trött. om 50 min går min buss, så nu är det dags att slänga på mascara och dricka starkt kaffe...

Jag kommer klara detta, allt kommer gå bra. Jag fixar det!

Kommentarer
Postat av: NEIBOUR!

Det kommer gå galant, ska snart ringa dig =)

2009-08-03 @ 20:50:10
URL: http://misscalvert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med allt!:)

2009-08-03 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0