Jag är imponerad av mig själv!

Idag har jag varit i Kungälv och kört, kom hem för en liten stund sedan. Och det gick så himla bra idag, att min lärare sa till mig att jag inte behöver ta lektionen på torsdag om jag inte vill!!! jag kör ju ändå på måndag och på tisdag. Och det ända jag behöver få in bättre, är uppsikten när jag backar runt gatuhörn, den är lite dålig som sagt, men det är också det ända! Allt annat är jättebra sa mi lärare.

Ni anar inte hur gött detta känns! Jag hoppas att jag klarar detta nu, verkligen, verkligen, verkligen! Jag ska ha kortet nästa vecka, det finns inget anant i min värld, jag skall bara ha det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Blåbär

wiieee vad duktig du är =) promenad imorgon? caaaall me!

2009-08-25 @ 21:49:36
URL: http://misscalvert.blogg.se/
Postat av: Blåbär

wiiiiee vad duktig du är! Promenad imorgon....? Caaaall me!

2009-08-25 @ 21:50:48
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0