Jag hatar mina grannar!!

Våra grannar, som går under alias CurryCurry då vi inte kan uttala deras namn, är så fruktanssvärt störande! Speciellt denna vecka har de varit störande måste jag säga. Det började i tisdagskväll/natt då de förde ett jävla liv i rummet intill mitt och Roberts sovrum. Jag skulle upp klockan 4:45 morgonen därpå, och gissa om jag var förbannad då jag var tvungen till att hämta en kudde och lägga över mitt huvud för att kunna somna, i min egen lägenhet! Detta fortsatte även kvällen efter och jag somnade återigen med en kudde, som jag därefter fått sova med hela veckan! Men nu ikväll brast mitt tålamod, då jag var trött och somnat framför tv;en. Jag vaknar upp strax innan klockan 23:50 och vi skall då gå och lägga oss i sovrummet. Vad möts vi av då tror ni? Jo, ett himlans hallå med musk från tredjevärlden dönande i rummet bredvid. Jag tänkte att det nog skulle stänga av snart och väntade till klockan 24:00, men då de fortsatte att döna på den där fula musiken så kände jag hur min irritation bara växte och växte. Jag har nu bankat i väggen ett flertal gånger utan resultat, tills för en liten stund sedan. De fattade nog att de var dumma i huvudet och jag ville sova, hoppas jag. Sedan springer de gärna sent på kvällar/nätter i svalen och brötar i deras förbannade förråd?! Varför måste de göra det när vanligt och normalt folk sover? Kan de inte sköta det där ärendena på dagen som andra människor?! IDOITER! Mitt tålamog är faktiskt slut med dem, och jag har nu skrivit ett klagomail till vår hyresvärld ihopp om en vräkning, eller vad som helst. Bara de är tysta och slutar föra ett sådant liv.

Jag är faktiskt inte den personen som klagar på mna grannar och säger till högsta hönset, men nu har jag tappat tålamodet med det där dumhövvena! Hoppas de försvinner snabbt.

Och tror ni att jag har ro i kroppen för att kunna sova nu? Svar; NEJ! Vilket irriterar mig ännu mer. De har liksom tagt bort min trötthet och ersatt den med frustation istället. Usch! Men jag måste sova, så jag får la lägga mig ner och försöka räkna får eller något..
/ C

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Carin. Jag förstår dig fullständigt. Om vi inte haft just sådana grannar som du har nu, hade vi fömodligen bott kvar i Morala i en undebar lägenhet. Vi hade 4 rum ett stort badrum och ännu en toa, balkong och nära friluftsområde. Men, vi stod inte ut, så vi flyttade trots att det inte var vi som borde behöva göra det. Ni har väl störningsjour? Ring dit varje gång så kanske det blir ändring. Man ska inte komma till Sverige och köra bort svenskarna. Passar man bäst i bushen, så återvänd dit. Stå på dig, annars gör någon annan det.

Kram

2009-08-09 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0