Kaffemums

Gomorron!
Vaknade i ett ryck av att jag fick sms, och i min vildaste fantasi fick jag för mig att jag försovit mig och missat min körlektion i Kungälv! Här snackar vi alltså ren och skär panik, och som om det inte vore nog, så hittade jag inte min mobil! Både mitt och Roberts täcke for genom rummet och likaså kuddarna.. Tillslut sneglade jag på Roberts väckarklocka, och den var BARA 7:15, och min klocka skulle ringa 7:30. Med andra ord har jag vaknat i panik helt i onödan.. Så det var bara till att gå upp.

Nu sitter jag här och dricker kaffe
och tar det lugnt, bussen går 8:55 och innan det skall jag hitta något som jag skall ta på mig.. Men frågan är bara vad. Inget för tunt i alla fall, för jag har liiiiiiiiite ont i halsen efter helgen, så det blir jeans och något mer till.

Idag skall jag och Lina dessutom käka lunch ute, och det var länge sedan vi gjorde det, väldigt länge sedan.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0