Körkortsteorin

Sitter här med en smoothie i handen. Får inte ner så mycket mer. Trots att jag bestämde mig igår för en rejäl och energigivande frukost inför provet. Men icke! Bara tanken på att tugga gör mig äcklad och spyfärdig - jag är alldeles för nervös för det. Okey, nu har jag också erkännt det. Jag är nervös! Jag vill bara gå dit, ta fotot inför körkortet, skriva provet, få ett grattis och sedan gå därifrån. Jag hoppas verkligen att det blir så, men jag vågar inte säga att det kommer bli så.

Däremot kan ingen säga att jag inte pluggat teorin, ingen kan komma och säga det. För jag har pluggat teorin sedan den 3 Augusti, och jag vet vad jag kan och vad mina brister är, och jag har verkligen försökt att vända mina brister till att jag kan dem istället. Men det återstår att se idag, efter provet.

Nej, nu ska jag dricka upp min smoothie och därefter borsta tänderna. Bussen går 7;55 så det är dax att rappa på nu.
/ C

Kommentarer
Postat av: Morfar o mormor

Jättegrattis till dig. Kramar

2009-08-28 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0