Lista

Har ätit middag, eller ja, för ett antal timmar sedan :) Potatis, brunsås, stekt lök samt falafel/köttbullar. Jättegott! Sen har jag mest legat på soffan och glott på tv;en, har inte orkat så mycket mer idag. Är la förstårligt med tanke på att jag gick upp klockan 4:45 och har varit djupt koncentrerad hela dagen. Men nu är jag i alla fall lite uttråkad, så jag kollade runt på andra bloggar och hittade en lista, och tråkigt som jag har, så ger jag mig på den nu.



Förhållanden
Är du singel?
Nej, verkigen inte. Är förlovad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, jag vet inte. Kanske inte just kärlek, men jag tror att du garanterat känner vibbar.
Har du varit kär i någon?
Ja, det har jag.
Är du kär just nu?
Ja, självklart. I Robert ♥

Mig själv
Fullständigt namn?
Carin Marie Persson
När fyller du år?
Ganska snart, den 22 Augusti
Vad har du på dig just nu?
Trosor, bh och linne
Vilken årstid är bäst?
Sommaren för värme och fint väder, hösten för oväder och åska.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
Jag får vakna upp av mig själv, ta det lugnt och äta en riktigt god "hotell-frukost"
Vad tycker du mest om hos dig själv?
Jadu, bra fråga. Mina ögon tror jag
Vad är du bra på?
Vad jag är bra på? Eh, mycket och lite till?
Vem älskar du mest på denna jorden?
Robert, mina djur och min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
Nej, verkligen inte. Jag är för sällskapssjuk för det.
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt?
Ja, jag sov med Robert och mina katter - Lucifer och Xenna.

Mina vänner
Vem vet allt om dig?
Ingen vet allt om mig, men Lina, Anna och Sandra vet nog mest om mig, från olika perioder i mitt liv.
Vem är den roligaste av dina vänner?
Roligaste, alla mina vänner är roliga på ett eller annat sätt.
Vem är snyggast av dina vänner?
Har inte funderat på det där, inget jag lägger särskillt stor vikt vid. Men jag gillar Linas stil.
Vem är mest partyprisse?
LINA! :)
Vem är den du helst har filmkväll med?
Spelar inte någon roll, faktiskt.
Vem av dina vänner är mest "evil"?
Öh, ingen aning?
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?
Förr, när jag träffade andra, så tog jag med mig Sandra.

Min familj
Vem står dig närmast?
Både mamma och pappa.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
Ja, det har jag.
Vem är farligast i din familj?
Haha, min bror!
Vem ser roligast ut i din familj?
Min lillasyster kan göra riktigt fula/roliga miner.
Vem är coolast?
Coolast? Min bror tror att han är det i alla fall, men ärligt talat så skiter jag i om dem är coola eller inte.
Har ni något husdjur?
Hemma hos mina föräldrar; två katter och två hundar - och numera även några höns.
Hemma hos mig och Robert; två katter, Lucifer och Xenna.
Vem har du mest gemensamt med?
Jag vet faktiskt inte. Vi alla är nog väldigt olika, fast utseendesmässigt är jag mest lik min pappa.
Vem står för underhållningen?
Alla är lika konstiga och underhållande.
Vem sover du oftast med?
Ingen av dem, eftersom att jag inte bor hemma längre. Men Jenny, min lillasyster sover en del hos oss.
Roligaste kvällen med familjemedlem?
Ingen aning, har inte direkt koll på det där.

Idag
Vad har du gjort?
Varit i Kungälv på min intensivkurs för körkortet. Kört bil och deltagit på riskutbildning, del 1.
Har du varit glad idag?
Ja, det har jag.
Har du varit ledsen idag?
Ja, det har jag.
Har du gjort något bra idag?
Ja, för mig i alla fall - övat på körningen och fixade det bra.
Vad ska du göra nu?
Borsta tänderna och sova tror jag.
Har du gjort något dåligt idag?
Nja, beror på hur man ser på saken.
Vad har du ätit idag?
Frukost; Risifrutti - Hallon, omega3 och kaffe. Lunch; Yalla - Yoghurt. Middag; Omega3, färskpotatis, brunsås, stekt lök och falafel.
Har du duschat idag?
Nix, duschar varannan dag, dax imorgon igen.
Är du trött nu?
Ja, och jag har rätt till att vara det, då jag gick upp klockan 4:45!
Vad händer imorgon?
Imorgon tar jag bussen klockan 7:20 till Kungälv och pluggar teori. Klockan 10:45 har jag dubbel-körlektion med Lars. Sen ska jag hem igen.

Skolan
Går du i skolan?
Nja, universitetet går jag på.
Har du varit i skolan idag?
Nix, börjar inte förrän den 1 september.

Annat
Hur mår du just nu?
Bra, men varm och trött.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar?
Ja, det är la självklart?
Har du piercat dig?
Har sex hål i öronen.

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast?
Jag tror det var Robert?
Vem ringde du senast?
Robert, innan jag skulle köra.
Vem sms:a till dig senast?
Lina, imorses.
Vem sms:a du till senast?
Det var till Lina, imorses.

Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma?
Ca. en vecka sedan.
Hur länge sen var det du träffa din pappa?
Samma som ovan.
Älskar du din mamma?
Idiotisk fråga, klart att jag gör!
Älskar du din pappa?
Samma svar här, som ovan!



Övrigt
Gillar du punk?

Vet inte, finns säkert någon bra låt. Brukar det göra hos varje genre.
Har du sminkat dig idag?
Ja, det har jag.
Isåfall, vad för smink?
Rouge, mascara, kajal och ögonbrynspenna.
Vad har du på dig för trosor just nu?
Ett par hipsters, vita gamla och väldigt fula.
Vad har du för bh/topp på dig just nu?
En vit som jag köpt på Cubus.
Är du hungrig nu?
Nej, det är jag inte. Borde jag vara det?
Vad är klockan nu just nu?
22:35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
Ingen alls, har loggat ut allt förutom min MSN. Eller jo, blogg.se också!

Musik
Lyssnar du på musik just nu?
Nej, jag kollar på tv;en.
I så fall, vilken låt för tillfället?
 -
Vad gillar du för musik?
Jag är allätare, men just nu är jag nog lite mer inne på rock.

Smink/hår
Använder du mascara?
Ja, det gör jag.
Använder du vax?
Nej, det gör jag inte. Blir så fett och konstigt.
Använder du ögonskugga?
Ja, när jag känner för det, men har inte gjort det på någon vecka nu.
Använder du kajal?
Ja, i princip varje gång jag sminkar mig.
Använder du hårspray?
Ja, det gör jag.
Använder du volymspray?
Ja, ibland. Men jag ser ingen skillnad.
Använder du mousse?
Om jag har duschat och skall iväg och måste fixa frissen, så ja.
Använder du deodorant?
Men herregud, vad är detta för fråga? JA, det gör jag.
Använder du parfym?
Oftast.
Använder du läppglans/läppstift?
Nej, det blir så himla klibbigt på läpparna och håret fastnar på dem när det blåser. Det är bara jobbigt.
Använder du foundation?
Ja, men inte alltid, och speciellt inte på sommaren!
Uppsatt hår eller hängande?
Föredrar uppsatt hår faktiskt, men är det en bra hårdag kan det få vara utsläppt.
Plattar/lockar du håret varje dag?
Aldrig! Vet du hur mycket det sliter på håret? Dessutom är mitt hår redan hyffsat rakt.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?
No way! Bara när jag verkligen känner för det.


Det var den listan det. Nu skall jag sova, och klappa mina katter.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0