Middag

Nu har jag vart och handlat äggnudlar. Jag skall nämligen laga middag, till mig själv. Robert gillar inte det jag tänker göra, så han får laga sina egna äckliga nudlar som man kryddar med den där äckliga kryddpåsen. Usch, dem spyr jag bara av. Jag skall göra en liten röra, med wookgrönsaker, kryddor, matlagningsgrädde och falafel och till det skall jag ha lite äggnudlar. Det blir kanon, snabbt och lätt. Orkar inte laga värsta lyxmiddagen idag. Tråkigt väder är det också.

Vi har nyss kollat på film, Norbit. Det är en Eddie Murphy film, så självklart spelar han dubbelroller, som vanligt. Norbit är gift med en gör tjock kvinna och hon är the boss, över sina bröder och över Norbit. En dag dyker Norbits barndomskärlek upp i byn, och Norbits fru blir tokig och allt tar hus i helvete. Ganska rolig film, men inte världsbäst, och troligen inte den bästa som Eddie Murphy har gjort. Men den funkar kanon en regnig och grå dag som denna.

Strax skall jag fixa lite mat, och därefter skall jag spela lite sims 3.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0