Paus

Idag har jag teoriplugg här hemma, samtidigt som jag tvättar och plockar lite. Sitter och läser min teoribok och det som jag är osäker på skriver jag ner på papper så kan jag plugga på det mer. Jag går igenom varje sida, från början till slut. Skumläser lite, bara för att.

Imorgon är det teoriprovet som skall göras, samtidigt skall man ta foto inför körkortet osv. Detta skall nog gå bra, jag känner mig ganska lugn, men ju mer jag tänker på att jag troligen och förhoppningsvis snart har körkort, ju mer pirrar det till i magen :)

Nej, nu skall jag sätta mig och läsa lite till. Ikväll skall jag och Robertolomeus upp till hans föräldrar och se om de har en antenkabel, för vår är troligen paj, eller så är det vår boxer. Hur som helst så funkar inte tv;en, och lika bra är la det?
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0