Regnet, det bara öser ner

Just när jag satt och skrev inlägget om gårdagen, såg jag hur mörka moln växte fram och därefter öppnades himlen och det började pissregna! Jag som har tvätt ute på balkongen, attans! Dessutom hade jag hört att det skulle vara fint väder ju? Nåja.

Xenna är som sagt över kåt, så jag skall strax springa ner till Gunilla och prata med henne angående operation för lilla Xenna.

Annars gör jag inget speciellt, skall klä på mig lite kläder strax och även fixa lite i köket för det ser ut som ett bombnedslag där. Har även kommit på vad vi ska ha till middag, jag skall göra hemmagjorda köttbullar, och denna gången skall jag inte göra så stora så att de blir råa inuti :D
/ C

Kommentarer
Postat av: Curry Curry

Jaa vi kände allt doften

2009-08-18 @ 19:11:13
URL: http://misscalvert.blogg.se/
Postat av: Hahaha Anna

Bättre lycka nästa gång, eller kanske bara helt enkelt ge upp tanken på de perfekta köttbullarna =D

2009-08-18 @ 19:12:16
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0