Sola & bada

Ska dra och bada nu, till havet ska vi, utanför varberg. Vi skall åka med Reine och Mervi ner. Så det blir bara en kort information från igår, för mer hinner jag inte.

Vi har inga körlektioner på fredagar, ätminstone inte jag och Lina, för vår körlärare är ledig då. Så igår satt vi med pärmarna igen, visserligen var vi redan klara med alla men vi tänkte köra dem igen. Efter att jag gjort tre stycken pärmar kände jag att jag kunde alla frågor utantill, så då gick jag över till datorerna och gjorde dem testen. Det var egentliten inte  svårare än innan, när man gjorde pärmarna. Men frågorna var så olika och det kom sådana som man inte ens läst om förut, så jag klarade inte de första faserna, förutom fas A, som jag gav mig fan på att jag skulle klara av innan  vi skulle sluta för dagen.

Nu ska vi dra! Ha en toppen solig dag.
/ C

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Du klarar det =) Ha det så skönt på playan!

2009-08-08 @ 16:05:32
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0